Вівторок, 07.05.2024, 02:00

Сайт вчителя початкових класів Юрченко Олени Іванівни

Меню сайту
Корисні посилання
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 13
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

ЯК ПРАЦЮВАТИ ЗІ ЩОДЕННИКАМИ УЧНІВ?

Як працювати зі щоденниками учнів?

 

      Правила роботи класного керівника зі щоденниками учнів:

1. Щоденник має перевірятися класним керівником один раз на тиждень.

2. Учні повинні чітко знати вимоги, які висуває клас­ний керівник до ведення щоденника.

3. Щоденник учня має відображати результати його навчальних досягнень без акцентування на особис­тих якостях учня.

4. Щоденник учня має відображати його актив­ність у житті класу та результативність його участі в шкільному житті.

5. Наприкінці тижня учні можуть підрахувати й зафік­сувати кількість позитивних оцінок за минулий тиждень. Це приємно й батькам — зазирнувши у щоденник дитини, побачити її досягнення за тиждень.

6. Щоденники треба використовувати для того, щоб підтримувати учня у складні для нього хвилини життя, аби своїм записом щиро відзначити його успіхи та   досягнення.

7. Записи у щоденниках учнів, які робить класний ке­рівник, не повинні бути однотипними й стандартними. Адже учні, особливо на середньому етапі навчання, дуже ревно ставляться до того, що написав учитель у щоденнику, які слова дібрав, відзначаючи їхні досягнення, чи повторив ці слова в щоденнику іншого учня.

8. Говорячи про шкільний щоденник, можна запропонувати кілька цікавих заходів, пов'язаних із ним. У багатьох сім'ях шкільні щоденники є родинною реліквією. В архівах багатьох сімей знаходяться щоденники кількох поколінь. У зв'язку з цим цікавою може видатись і класна година, на яку будуть запрошені батьки учнів, дідусі та бабусі і протягом якої прозвучать «щоденникові історії» про значення щоденника у шкільному житті того часу, коли вони були дітьми.    

9. Цікавим заходом у межах класної гуморини може стати «Ода щоденникові». Діти вигадують афоризми на слово «щоденник», розповідають фантастичні історії про життя щоденни­ка у різних власників, створюють вірші, присвячені що­деннику, захищають проект щоденника XXI століття.