Понеділок, 06.05.2024, 20:37

Сайт вчителя початкових класів Юрченко Олени Іванівни

Меню сайту
Корисні посилання
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 13
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Характеристика учня 1 класу

Характерисика учня 1 класу (зразки)

ХАРАКТЕРИСТИКА

учня 1 класу

_______________________________

 

На кінець навчального року  учениця  повністю засвоїла програмовий матеріал 1 класу. Вона читає плавно, правильно, цілими словами, виразно. Самостійно, в логічній послідовності переказує невеликий текст, розуміє основну думку тексту. Правильно називає персонажів твору, висловлює оцінні судження щодо поведінки, вчинків героїв. Розрізняє казку, вірш, оповідання та правильно наводить приклади кожного жанру.

Дівчинка вправно будує  усні розповіді за картиною, опорними словами і зачином. Описує нескладні предмети за зразком, будує найпростіші міркування за даним початком і зразком. Будова речень в текстах граматично правильна, між реченнями є логічні зв’язки.  Допускає 1-2 помилки у побудові речень або вживанні слів, немає орфографічних помилок на вивчені правила. Диктанти пише чітко, охайно з дотриманням правильного накреслення літер та їх сполучень. Інколи припускається 1 негрубої помилки. Техніка письма відпрацьована. Письмо плавне. Рукописний текст легко читається. Темп письма задовольняє процес роботи на уроці. Самостійно контролює всі гігієнічні правила письма. Дотримується всіх правил ведення зошита. Культура оформлення робіт в зошиті належна, допускає 1-2 грубі помилки.

З математики  учениця вміє вимірювати і креслити відрізки, будувати геометричні фігури на папері в клітинку. Для розв’язку  математичних завдань використовує раціональні способи і прийоми, пропонує нові шляхи розв’язку складених математичних задач на 2 дії, правильно висловлює математичні міркування. Вона досконало знає таблиці складу чисел.  Безпомилково використовує ці знання під час розв’язування математичних завдань. Письмові роботи виконує чітко, відхилень від вимог до оформлення немає. Накреслення букв та цифр у роботі правильне. Інколи припускається 1 грубої чи 1 негрубої помилки.

На уроках природознавства   учениця  правильно відповідає на всі запитання, може застосувати здобуті знання в нестандартних ситуаціях, пояснює найпростіші закономірності природних явищ. Учениця легко сприймає творчі завдання, що вміщені у зошиті та підручнику.

Школярка   має уявлення про різні види технічної творчості. Виявляє позитивне ставлення до праці при наявності завдань пошукового типу з технічного і художнього конструювання. Віддає перевагу творчим завданням за власним задумом. У дівчинки розвинене художньо-образне мислення.

 

Класний керівник ___________________________П.І.Б.

 

ХАРАКТЕРИСТИКА

учня 1 класу

_______________________________

 

На кінець навчального року учень майже повністю засвоїв програмовий матеріал 1 класу. Він читає плавно, правильно, усвідомлює зміст твору з незначною допомогою вчителя. Основну думку висловлює  під керівництвом педагога. Допускає неточності у словесному вираженні свого ставлення до подій, вчинків персонажів. Практично розрізняє твори за жанрами (з незначною допомогою вчителя).

Учень досить вправно будує розповіді за картиною, опорними словами і зачином, описує нескладні предмети. У текстах, що він складає, наявні всі складові частини, але допущено 3 – 5 орфографічних помилок, або у будові речень і вживанні слів. Диктанти пише чітко, але є окремі відхилення від правильного накреслення літер та їх сполучень. Допускає 2 – 4 помилки. Техніка письма майже відпрацьована. Письмо відносно якісне. Гігієнічні правила старається виконувати. Рукописний текст читається, темп письма достатній. Письмові роботи переважно виконуються акуратно, однак іноді відступає від правил оформлення робіт, 

Математичні здібності відповідають програмовим вимогам. Він вміє читати і записувати суми, різниці чисел. Вміє знаходити значення виразів на дві дії. Розв’язує прості та складені задачі на 2 дії, вміє складати та розв’язувати обернені задачі до простих задач. Знає співвідношення між одиницями довжини, вартості, часу та використовує їх під час розв’язування задач. Учень знає таблиці складу чисел.  Правильно використовує ці знання при розв’язуванні математичних завдань, але інколи припускається помилок. Письмові роботи виконує охайно, відхилення від вимог до оформлення письмових робіт незначні. Записи робить розбірливо, букви та цифри зображені в цілому правильно. 

На уроках природознавства учень в основному послідовно, логічно, самостійно відтворює навчальний матеріал, але допускає окремі неточності. Самостійно спостерігає, виконує завдання у зошиті, практичні роботи, хоч результати їх не зовсім точні або неохайно оформлені.

Позитивне ставлення до праці виникає при наявності репродуктивно-пошукових завдань з художнього і технічного конструювання. Уміє самостійно планувати послідовність художньо-трудових дій. Самостійно працює за технологічними картками. Оздоблює вироби за власним задумом з дотриманням естетичних вимог. Має гарно розвинене художньо-образне мислення.

 

Класний керівник ___________________________П.І.Б.

 

ХАРАКТЕРИСТИКА

учня 1 класу

_______________________________

 

На кінець навчального року учень частково засвоїв програмовий матеріал 1 класу. Читає плавно складами, усвідомлює фактичний зміст лише з допомогою вчителя. Під час переказу твору зосереджує увагу лише на подіях, хоч не завжди розуміє, як вони між собою пов’язані. Учень точно, як у тексті, називає окремих персонажів, може з допомогою вчителя розрізнити основні жанри вивчених творів.

Школяр будує розповіді за картиною, опорними словами, описи нескладних предметів, які відзначаються певною зв’язністю, але збідненим змістом. Неповно розкриває головну думку, є недоліки в структурі тексту, допускає 6 – 8 орфографічних помилок, або помилок у побудові речень. Диктанти пише розбірливо, але неохайно, з відхиленнями в накресленні літер. Допускає 5 – 7 помилок. Техніка письма сформована, але не повністю. Букви у тексті переважно рівномірні, але є значна кількість відхилень у написанні букв та їх поєднанні. Дотримується гігієнічних правил письма частіше під контролем учителя, ніж самостійно. Письмові роботи в зошиті виконує з частими відступами від правил їх оформлення, 

Він знає десятковий склад чисел, вміє записувати двоцифрові числа у вигляді суми розрядних доданків. Знає назви компонентів додавання і віднімання, вміє виконувати за зразком дії додавання та віднімання в межах 100 (усно й письмово). Також знає одиниці довжини, вартості, часу, маси. При розв’язуванні простих задач припускається помилок, а складені задачі на 2 дії розв’язує з допомогою вчителя. Учень знає напам’ять окремі табличні випадки додавання. Використовує свої знання під час виконання математичних завдань. Письмові роботи пише розбірливо, але є значна кількість відхилень у написанні букв та цифр. Інколи відхиляється від вимог до культури оформлення письмових робіт з математики. 

На уроках природознавства учень на репродуктивному рівні може відтворити незначну частину навчального матеріалу, доповнює і уточнює свою відповідь за питаннями, які пропонує вчитель. Потребує допомоги у проведенні спостережень, дослідів, практичних робіт, виконанні завдань в зошиті.

На уроках трудового навчання виконує завдання у відповідності до технологічних карток. Правил безпеки праці не порушує. За зразком конструює та оздоблює вироби. Художньо-образне мислення розвинене  слабо.

 

Класний керівник ___________________________П.І.Б.

 

ХАРАКТЕРИСТИКА

учня 1 класу

_______________________________

 

На кінець навчального року учень слабо засвоїв програмовий матеріал 1 класу Він читає відривними складами, окремі слова – плавно складами. Частково усвідомлює зміст прочитаного.

Графічні навички письма розвинені слабо, не дотримується гігієнічних правил письма. Списаний текст читається важко. Літери пререважно непропорційні, нахил літер різний, зустрічається дзеркальність, друковані літери замість рукопистних, поєднання букв відсутнє чи переважає неправильне. Лінійності майже не дотримано. 

Математичні завдання учень виконує під керівництвом вчителя. Він може читати, записувати і порівнювати числа в межах 20. За допомогою вчителя розв’язує найпростіші приклади і задачі. Він розпізнає геометричні фігури, вміє схематично їх зображувати.  Погано знає таблиці складу числа. Знання засвоєні лише на рівні вмінь. При виконанні письмових робіт є багато відхилень від вимог до культури оформлення робіт з математики. Спотворені форми більшості цифр і букв, не витримується однаковий нахил та розмір їхнього написання. Припускається 8 і більше грубих помилок.

На уроках природознавства учень потребує допомоги з боку вчителя у проведенні дослідів, практичних робіт, виконанні завдань в зошиті.

На уроках трудового навчання правил безпеки праці не порушує. Завдання виконує з допомогою вчителя.

 

Класний керівник ___________________________П.І.Б.

 

Джерело: http://teacher.at.ua/publ/kharakteristika_uchnja_1_klasu_za_rivnem_zasvoenikh_znan/40-1-0-18598