Рівень організованості класного колективу (дисциплінованість, робота учнівського самоврядування).
Рівень навчальної мотивації учнів класу (динаміка підвищення якості знань, ефективності роботи з учнями, які навчаються на початковому рівні, активності учнів у позаурочній діяльності).
Різноманітність позаурочного життя класу.
Динаміка зростання рівня вихованості учнів.
Рівень розвитку класного колективу (згуртованість, активність, ініціативність, виховний вплив колективу на його членів, рівень розвитку громадської думки).
Активність співпраці класу з класним керівником.
Зв’язок із сім’єю, участь батьків у виховному процесі.
Робота з проблемними учнями, надання педагогічної підтримки на основі індивідуального підходу.
Захищеність та комфортність умов перебування вихованця у класі, школі.